26 mars 2012

Trött, tröttare... halvdöd...

Har ju hört talas om mirakelsupertokfungerande medlet Chi San! Jag som inte tror på sånt här har låtit mig övertalas av min kära moder att ge det ett försök! Så jag har öppnat flaskan, tagit det här ett tag nu... och hållt på att spy var gång detta vidriga ska ner i halsen.


Har konstaterat att om jag känner mig piggare i samma stund som jag sväljer eländet så är det inbillning... Känner jag mig piggare bara jag tittar på flaskan så är jag mentalt instabil... Men jag har fortsatt och det häpnadsväckande resultatet efter en periods användning är att jag känner.... ABSOLUT INGENTING! Eller jo... galet illamående bara av lukten... så... här blir det inte några kinesiskjapanskakoreanska mosade mirakelbuskar blandade med brunnsvatten... eller var detta nu är...

Känns nog som att LOKA funkar minst lika bra... yey!

Så med andra ord... Nada ork... ser fortfarande ut så här hemma hos oss...

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar